Contact Info / Websites

All 15 game Reviews


UmiChan: Maiko v2 UmiChan: Maiko v2

Rated 5 / 5 stars

nice

10/10 5/5 good game man, and the story aint that hard to follow if u pay attention lol. i liked this game, u did very well


Vortex00 responds:

Thanks


miniTowerDefencePlus mTD+ miniTowerDefencePlus mTD+

Rated 4 / 5 stars

wow..

i really do agree with Raistlyn it ramps up way to fast and the map change wouldnt be to bad if u did incress the difficulty up so fast


People find this review helpful!

Kill The Spartan Kill The Spartan

Rated 4.5 / 5 stars

lol

funny :P and to Karjowwokjak wtf? no one cares about that bull shit but i must agree .... crazy jay ur flash was just pointless it was very slow and stupid



Madness Accelerant Madness Accelerant

Rated 5 / 5 stars

nice

and to the dude below me its not jesus lol its jebus... yeah it dosn't seem to different but it is...


People find this review helpful!

William and Sly William and Sly

Rated 5 / 5 stars

wow

i liked it it was fun good game dude 5/5 10/10
and for the idiots below me the game is rated E for erveryone!! its not suposed to have to much action!!!it u want action play a T or a M game!! and grow a brain just cuz it doesnt have much action doesnt mean it sucks!! btw great music to go with game and smooth game play oh and i agree with "deathofyou"
"Graphics were awesome"and how the heck did u fall off the map?? lol



Thing-Thing 4 Thing-Thing 4

Rated 3 / 5 stars

O,o

eh i wouldnt say its the best ive played better and to the noobs below me O.o ur weird freakin out over a 6 star game 6/10 3/5
played better but still not to bad



Castle Crashing the Beard Castle Crashing the Beard

Rated 5 / 5 stars

damn bro

this shit is so fuckin fun >:D lol i like this shit man its pretty bad ass and addicting so u dont get bored and kick ass music bro it matches the game perfectly and the whole fighting tom is cool too lol i give ya 5/5 10/10 bro kick ass art work too... i wish i would have found this sooner man.. haha keep up the good work man.. and geting to the final lvl in this is fuckin funny lil pink dude with a sucker nice twist!hahaha i realy enjoyed this game man ya gotta make a follow up like next time make it fighting dan palidian or how ever u spell his last name.. so overall i say u did damn well and u should be proud not many games are near as good as this i hope u read these latest reviews u could get some real good encouragment i hope u sumite some more kick ass games and flashes to newgrounds bro. u did great!! Very very Impressive and i agree with BigFattyPlus its not to easy or to hard!! well i do hope u make a follow up!
and again very impressive!



The Ultimate Mario Quiz 2 The Ultimate Mario Quiz 2

Rated 4 / 5 stars

,,,,,

to fucking long nno checkpoints and i lost an hour of my life i will never get back from it.. make it shorter with check points! and the hardest mode... god damn dude.. what is mario ur fuckin life or somethin?? damn man....

BTW!! if u people r thinkin im a mario idiot im not i pasted all the modes <in 1 hour> lol... hardest mode tho is a lil on the -wtf!?!?!- side lol
and a good gallery might i add!


burrito15 responds:

Uhhh... thanks? /:(


Meet'N'Fuck Detective RPG Meet'N'Fuck Detective RPG

Rated 5 / 5 stars

sweet

LOL I LIKE THE BEACH PART WHEN UR GUY SAYS "THE LORD GAVE US THE POWER TO FUCK... SO LES DO IT" LOL



3d logic 3d logic

Rated 5 / 5 stars

damn

dude i got to lvl 19 how the hell do i pass it??

and im only 15 years old lol

p.s this game is easy untill around lvl 16 then its hard as hell.....